Vill säga förlåt...

Jag älskar er, ni förstår inte min kärlek till er, vi har bråkat, varit riktigt osams, osv, men ja kommer aldrig någonsin sluta älska er, ni e bäst, just nu så vet ni vad ja "går igenom" men det syns knapp bara för att ni läker mina sår på insidan, när ja e ledsen finns ni alltid där, när ja e glad finns ni alltid där, för det e me er ja e glad, ni finns ALLTID där! Hoppas verkligen på oss, att vi alltid kommer hålla ihop, vill ALDRIG förlora er, aldrig, kan inte tänka på ett liv utan er? Det skulle vara tomt som fan, tråkigt, ja skulle nog aldrig förstå att det fanns så bra kompisar som ja har nu, men att just ja har fått er t mina kompisar, det e helt sjukt! Ja kan bli arg, ireterad osv på er, o det är bara syskon kärlek, lova att en kille aldrig kommer imellan oss, aldrig, "kalla den aldrig bästis innan du vet om den kommer kunna hantera dig när du skaffat kille/tjej" men ja kan inte skriva alla stora ord t er på ett litet skrivbord, så hoppas ni förstår hur mke ni betyder för mig, älskar er!
Alina, Hannah, Simone, Alina, Wilma, Cassandra, Melissa & Alva! Älskar er mest!<333333 puss<3


Kommentarer
Postat av: melissa

awww älskar dej också

2012-05-04 @ 07:45:25
Postat av: Hannah

sötnos, det löser sig. älskar dig mest av allt, twin. känt dig i hela livet o aldrig bråkat, hahahah fan vad awesome. (y) nej men pous.

2012-05-04 @ 13:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0