My day<3

Idag har ja varit i skolan, sen hämtade mami mig, o vi hämtade Alfons, sen stack vi hem, ja käkade snabbt sen kom Julia sen stack vi t träningen, tränade, sen dom sista typ 10 min kom mami & berättade en sak så vi va tvugna att sticka, kom t sjukhusen va där i typ en halv timme? Sen stack vi t donken för ingen hade typ käkat så ja, sen stack vi hem, vi käkade, sen duschade ja & nu tittar ja på tv, typ så har min dag varit, kul typ? Fast mina babes wilma & alina stack från skolan vid typ 11? Då vi hade gjort provet, så dagen blev tråkig! Haha, men en fag utan dom går fan inte? Dom skulle på teater, dom hade förestälning elr vad man säger? Men aja ska titta på tv nu, tagga inför bb, så bloggar nog mer ikväll, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0