My day

Ja vaknade, käkade frukost, fixade mig & gick ner t centrum me mami & papi me hunden, fick donken hihi, sen fick ja Justins parfym, blev helt huypad när mamma bah ame okej då hihi, tack älskar dig, sen gick vi hem, gjorde typ inget, sen ringde Julia så då gick ja t henne, där ja smilla sen efter typ 5 min kom missa, vi käkade jordgubbar sååå gott, men sen gick vi upp t hennes rum o pratade, skrattade titta på tv, osv! Kul!
Sen efter ett tag kom Amelia hon va där typ i en halv timme? Men sen gick smilla typ samtidigt som amelia, men ja o melissa va kvar, chillade osv! Sen gick melissa, o ja stanade typ en kvart till sen stack jag, o då gick t mitt rum & titta på bb som ja fortfarande gör, undra vem som åker ut? Men imorrn ska ja t skolan sen kanske ja gör ngt me ngn? Får se? Men ja bloggar mer imorrn för nu börjar bb, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0