jag älskar att höra lögner, när ja vet sanningen!

Sitter i julias säng, snackar lite, men idag så hade vi ju NP, gick nog ganska bra tror ja? hoppas det haha.
Men sen gick ja hem & pluggade, STOLT! sen bakade ja muffins haha, sen hade ja match, vann me 4-1, gjorde 3 mål, hihi o ebba gjorde ett, skit bra spelat, bästa matchen på länge asså? jätte bra!
men sen stack vi hem käkade, pankakor, gott! sen duschade ja, o sen frågade ja om Julia ville göra ngt, hon sa ja, o då ringde ja melissa o frågade om hon ville va me ss, hon sa oxå ja, men för typ en kvart sen gick hon hem, ska hem o typ 20 min? aja ska titta på bb när ja kommer hem, fixa ngt gott o mysa framför min tv, mysigt! men aja ska snacka lite nu, bloggar nog mer ikväll så, ses pusshej!♥


igga min hand, men igga inte min fina fina fina syster, älskar dig sis! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

goooood vad gammal bild :o

haha amanda du har afrokrull. <3

ilu.

2012-05-08 @ 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0