Sry för ingen bloggning!:(

Har inte hunnit, men min torsdag & fredag såg ut såhär, på torsdagen va ja med Amelia vi va i centrum, sen slaggade hon här, vi sov med syrrans polare oxå, sen va hannah här oxå, omg va vi skrattade på kvällen allihopa haha, vi hade jätte kul, men ja & Amelia sov på golvet typ, hahah men vi sov knappt så Ja, men sen på lördagen så va ja med Amelia HELA dagen, vi gick t centrum i regnet med min hund, & då köpte vi chips & choklad t kvällen, sen när vi kom hem duschade ja lite snabbt, sen fixade vi mat, för mamma & pappa skulle iväg så då fick vi fixa allt, men det blev tacos, sen käkade vi & tittade på klipp på youtube haha & skrattade jätte mke typ haha, men sen myste vi framför tvn, sen så gjorde vi en sak :P sen stacka vi hem, o då va mamma & pappa hemma, sen tittade ja på bb sen sommnade jag t lite skön musik, för idag skulle vi ha tunering, men eftersom det har snöat så typ stäldes den in elr ngt, så jag sov t typ halv 11 typ, & nu så messar ja med min sötnos edvin, o idag så ska ja typ bah slappa, elr va me ngn polare, men ja bloggar mer sen puss!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0