Haloo

Hej, igår va vi i heron city & handlade lite sen så åkte vi hem, o då kom min storebror me hans tjej & son, sen så käkade vi sen så skulle ja typ lägga mig & sova men då så messade Julia mig om ja ville sova hos henne, så ja gjorde det, vi tittade på skräckisar, med snacks o massa prat & skrattade o så, vi dyngnade typ, så vaknade vi vid 1, o då så skulle Amelia hem & då käkade ja & Julia frulle o det va lite läskigt för ja det lät lite o det va läskigt tyckte jag, hehe, men sen så duschade Julia, sen så bestämde vi att vi skulle t centrum, så vi gick hem t mig, ja duschade snabbt, sen fixade vi oss, sen så gick vi t bussen, men vi missade den såklart haha, så vi ska sitta i 10 min t från början va det 27 min så vi hr suttit här ett tag, haha, men ja bloggar mer sen, puss!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0